ورود و ثبت نام
پرسش های متداول - ثبت شکایات و سوالات از فروشگاه رابو تویز
سوالات متداول
بله. قبل از ارسال کالا به مشتری، فاکتور امکان تغییر را دارد.
نیازی به عضویت کامل در سایت نمی باشد. کاربر هم می تواند به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین از سایت به صورت کاربر مهمان هم خرید انجام دهد.
بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر می باشد.
- با وارد کردن ایمیل وارد حساب کاربری خود شوید.
- روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.
- روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
- جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
- پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
- ورود به پروفایل
- ویرایش اطلاعات شخصی
- ایجاد اطلاعات حقوقی
- در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
- میتوانید با استفاده از ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید.
- سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
روند ثبت سفارش
- وارد پروفایل خود شوید.
- محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
- روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود شماره سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را برداشته و با تماس با واحد فروش سفارش خود را لغو نمایید.
به بخش حساب کاربری رفته و بر روی “گذرواژه خود را فراموش کرده اید” کلیک نمایید تا ایمیل تغییر رمز برای شما ارسال گردد.
بله. این در صورتی امکان پذیر میباشد که محصول برای شما ارسال نشده باشد.
پیگیری ارسال سفارش
- وارد سایت فروشگاه اینترنتی رابو تویز شوید.
- روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
- در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
- میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
- همچنین در منوی بالای سایت یا منو فروشگاه اینترنتی رابو تویز می توانید به صفحه پیگیری وضعیت سفارش خود بروید و با وارد کردن شماره فاکتور و ایمیل ثبت سفارش خود در سایت وضعیت سفارش را پیگیری فرمایید.
- ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
- روی گزینه ی “سفارش ها” کلیک کنید.
- میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید
بله. در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد می توانید سریعا درخواست تغییرات خود را با تماس با بخش فروش اعمال فرمایید.
در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.
بازگرداندن کالا
شما میتوانید از طریق فرم در صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای فروشگاه اینترنتی رابو تویز بوده است و فروشگاه اینترنتی رابو تویز در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. در این حالت هزینه پستی بازگرداندن کالا به عهده مشتری می باشد.
- پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه، صورت میگیرد. در صورتی که مشکل از سمت کالا باشد هزینه مرجوعی به همراه هزینه ی پست به شما برگشت داده خواهد شد در غیر این صورت هزینه پست کالا به عهده مشتری می باشد.
- لازم بذکر است بعضی از داروها مخصوصا کرم ها و کپسول های گیاهی بدستور وزارت بهداشت بعد از فروش به هیچ عنوان قابل تعویض یا مرجوعی نمی باشند پس لطفا در خرید خود دقت کامل را داشته باشید.
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود شماره سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را برداشته و با تماس با واحد فروش سفارش خود را لغو نمایید.